veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Waarom kan ik niet op jullie website bestellen?

Wij leveren niet uit eigen voorraad, maar promoten artikelen van andere webshops. Zij zullen ook de artikelen naar je toe sturen.

Als er een probleem is met het aangeschafte product, met wie moet ik contact opnemen?

Dan dien je contact op te nemen het bedrijf waar je het artikel hebt aangeschaft.

Ik heb op 'Bekijk nu!' geklikt, maar word niet doorverwezen naar het juiste artikel.

Het kan voorkomen dat de aanbieder het product op hun website heeft verwijderd en dit nog niet op onze website is verwerkt.

Bij de partner wordt een andere prijs getoond. Welke is nu correct?

De prijs van het product dat bij de partner getoond wordt, is altijd de correcte prijs. Zij zijn namelijk de verkopende partij. Aan de door ons getoonde prijzen kunnen geen rechten ontleend worden.

Wij streven er naar om altijd de correcte prijs informatie te tonen, echter dit is niet altijd mogelijk omdat wij hierbij afhankelijk zijn van onze partners en hun en onze informatiesystemen.

Op Zitzakkenkampioen.nl wordt een product getoond maar bij de partner is dit niet op voorraad. Hoe kan dit?

Het kan voorkomen dat er op Zitzakkenkampioen.nl een product getoond wordt dat bij onze partner uiteindelijk niet meer op voorraad blijkt te zijn. De voorraad van de partner is hierbij leidend.

Wij streven er naar om altijd de correcte voorraad informatie te tonen, echter dit is niet altijd mogelijk omdat wij hierbij afhankelijk zijn van onze partners en hun en onze informatiesystemen.